ماساژ تراپی در منزل

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
اگر می خواهید برای اولین بار ماساژ را تجربه کنید پیشنهاد ما استفاده از خدمات ماساژ ریلکسی یا ماساژ سوئدی می باشد. زیرا این سبک ها نسبتا ملایم اند و برای القای حس آرامش به بدن بسیار موثر اند.

در ۱۵ دقیقه اول ماساژ ریلکسی شما وارد حالت آرامش می شوید و حتی می توانید به راحتی بخوابید. اگر تاکنون ماساژ را امتحان نکرده اید یا بهتر بگویم ماساژ با کیفیت را توسط یک ماسور حرفه ای تجربه نکرده اید تجربه اولین مرتبه ماساژ ریلکسی می تواند برایتان بسیار خاص و فوق العاده باشد.

ریلکسیشن با ماساژ بیشتر بر روی لایه های سطحی عضلات تمرکز دارد و ماسور فشار بسیار کمی به بدن وارد می کند. در این سبک روغن ماساژ این امکان را به ماسور می دهد که به راحتی دستانش را بر روی بدن حرکت دهد و با فشار کم و گرمای دستان شما را به آرامشی فوق العاده برساند.
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه خدمات توانبخشی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

ماساژ تراپی در منزل

اگر می خواهید برای اولین بار ماساژ را تجربه کنید پیشنهاد ما استفاده از خدمات ماساژ ریلکسی یا ماساژ سوئدی می باشد. زیرا این سبک ها نسبتا ملایم اند و برای القای حس آرامش به بدن بسیار موثر اند. در ۱۵ دقیقه اول ماساژ ریلکسی شما وارد حالت آرامش می شوید و حتی می توانید به راحتی بخوابید. اگر تاکنون ماسا
rezaaraghi استان تهران