سنگ مرمریت دهبید

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
سنگی شیک و براق، سطح یکدست و طبیعی، رنگ های کاربردی و مدرن در انواع رنگ های روشن و تیره و غالبا کرم که به دلیل داخلی بودن معادن شرکت سنگ حایر این سنگ زیبا را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار داده و این سنگ ها مقاومت و استحکام بالا به همراه قابلیت برش عالی دارند که به اندازه های استاندارد و همچنین دلخواه و اغلب به صورت ابعاد مربعی و همچنین تایل و همچنین سایز های اسلب برش داده میشوند صادر نیز میگردد.
شرکت سنگ حایر این سنگ را در دو دسته مصنوعات سنگی و مصالح ساختمانی مورد استفاده قرارمیدهد. مصنوعات سنگی مانند انواع میز جلو مبلی – مجسمه – گلدان – شومینه – باربیکیو – آبنما – پایه آیفون و … . به عنوان مصالح ساختمانی در کف، دیوار ها و پله در داخل ساختمان و فضای بسته به کار گرفته میشود. به همین دلیل و ویژگی ها از آن در فضای داخلی مانند کفپوش منازل مسکونی، هتل ها، لابی ها، ادارات و شرکت ها، ... استفاده میشود.
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه نمای سنگی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹

سنگ مرمریت دهبید

سنگی شیک و براق، سطح یکدست و طبیعی، رنگ های کاربردی و مدرن در انواع رنگ های روشن و تیره و غالبا کرم که به دلیل داخلی بودن معادن شرکت سنگ حایر این سنگ زیبا را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار داده و این سنگ ها مقاومت و استحکام بالا به همراه قابلیت برش عالی دارند که به اندازه های استاندارد و
حایر سنگ استان تهران
۱۴۰۰/۰۹/۲۸

سنگ مشکی تویسرکان

شرکت سنگ حایر مرغوب ترین سنگ مشکی تویسرکان است که سنگ پاک، بدون ترک و مشکی تیره با ضخامت بالا و ابعاد بزرگ و با بهترین کیفیت فرآوری از نظر ساب و برش را استخراج، تولید و عرضه مینماید.
سنگ حایر استان تهران
۱۴۰۰/۰۹/۲۸

تراورتن شکلاتی

شرکت سنگ حایر تولید کننده و توزیع کننده انبوه سنگ تراورتن بی موج و موج دار شکلاتی و بژ و دره بخاری و...
حایر سنگ استان تهران