پرلیت و بلوک سبک

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
پوکه صنعتی پرلیت به دلیل وزن سبک و عایق حرارت و صوت در صنعت ساختمان جهت کف سازی و شیب بندی و تولید قطعات سبک (بلوک و آجر) و انواع پلاسترها (گچ و سیمان) به کار برده میشود. و همچنین در کشاورزی به دلیل دارا بودن ظرفیت نگهداری بالای آب و ارگانیک بودن، محیطی عاری از ویروسها و بیماریها برای گیاه فراهم مینماید. دارای PH خنثی بوده و در تصفیه مواد خوراکی (روغن و آبمیوه)  استفاده میشود. پرلیت در ۴ دانه بندی به صورت غبار جهت فیلتر کمک تصفیه و تولید گچ برگ و گچ پاششی، ذرات ۷۴ تا ۴۰۰ میکرون برای تصفیه مواد خوراکی، ذرات ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ میکرون برای پلاستر و قلمه زنی گیاه، ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ میکرون در کف سازی و کشت هیدروپونیک، در کارخانه تولید پرلیت منبسط شده کرمان تولید و دانه بندی شده به صورت کیسه های ۶۰*۹۰ با وزن ۷.۵ کیلوگرم در دسترس مصرف کنندگان قرار میگیرد.
بلوک فوق سبک پرلیت به ابعاد
طول 50 عرض 15 ارتفاع 20 سانت به وزن 4 کیلو گرم 10000 تومان.
بلوک فوق سبک پرلیت به ابعاد
طول 40 عرض 10 ارتفاع 20 به وزن 3/5 کیلوگرم
8000 تومان
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه پوکه، آهک، پرلیت
۱۴۰۰/۰۹/۲۱

پرلیت و بلوک سبک

پوکه صنعتی پرلیت به دلیل وزن سبک و عایق حرارت و صوت در صنعت ساختمان جهت کف سازی و شیب بندی و تولید قطعات سبک (بلوک و آجر) و انواع پلاسترها (گچ و سیمان) به کار برده میشود. و همچنین در کشاورزی به دلیل دارا بودن ظرفیت نگهداری بالای آب و ارگانیک بودن، محیطی عاری از ویروسها و بیماریها برای گیاه فراهم مین
پرلیت کرمان استان کرمان